nl / en / de
NL / EN
NL | EN | DE
Succesvolle voorbeeld cases

“Onderscheidende businessconcepten als fundament“


Het fundament onder de activiteiten van Jarola bestaat uit herkenbare businessconcepten die elk een eigen specifieke meerwaarde hebben. Deze concepten staan met elkaar in verbinding. Samen vormen ze een totaalplatform waarmee we kopers zo goed kunnen bedienen dat zij klanten worden.

Wildkamp: een ijzersterk retailconcept


Als technische speciaalzaak is Wildkamp de ervaren collega voor de ondernemende vakman en heeft als basis een ruim assortiment op het gebied van water, elektra en lucht. Naast een zeer uitgebreid assortiment staat het bedrijf vooral bekend om laagdrempeligheid en deskundig persoonlijk advies. Geheel volgens de verbindende Jarola-gedachte is de inrichting van de winkels sterk gericht op ontmoetingen tussen bezoekers, het delen van vakkennis en het bieden van productoplossingen. Naast fysieke verkooppunten is er een optimaal toegankelijk digitaal platform, in de vorm van een doordachte website en webshop.

www.wildkamp.nl

Jarola Sales: een effectief technisch groothandelsconcept


Jarola Sales is er voor grotere marktpartijen die structureel behoefte hebben aan een uitgebreid assortiment waarbij water, elektra en lucht een belangrijke basis vormen. Voor deze categorie afnemers voorziet Jarola Sales in complete ondersteuning in het inkoopproces en gedegen accountmanagement. Daarbij ervaren klanten steeds opnieuw de meerwaarde van flexibiliteit, beschikbaarheid en schaalvoordeel.

www.jarola.nl/sales

Jarola Sales: een beproefd netwerkconcept


In de loop der jaren hebben wij diverse importschappen verworven. Deze importschappen scheppen wereldwijd mogelijkheden. Met deze productlijnen zijn we op zoek naar dealers en agentschappen in Nederland. Heeft u interesse in het voeren van een dealerschap neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
www.jarola.nl/sales

Adurolight: een concurrerend merkconcept


Met Adurolight heeft Jarola een Europees importeurschap verworven. Het merk staat voor concurrerend geprijsde LED-lampen van uitstekende kwaliteit. Jarola speelt als importeur een actieve rol, niet alleen op het gebied van marketing en brand development maar ook in het verzamelen en delen van marktkennis ten behoeve van productontwikkeling. Ultiem doel is te komen tot een perfect dekkend distributie- en dealernetwerk.

www.adurolight.nl

Twickto: De droom van een vader en de ambitie van een zoon.


Achter elke innovatie staat een man met een visie. In ons geval is dat Gert-Jan de Wilde. CEO van Jarola, het Twickto-moederbedrijf.
We schrijven het jaar 1995. Gert-Jan zoekt constructiespeelgoed voor zijn twee jonge zoons. ‘’Ik wilde graag iets symmetrisch, iets dat je aan alle kanten kunt koppelen. Dat kon ik in de winkel niet vinden. Toen ben ik het zelf maar gaan bedenken”. Gert-Jan neemt plaats aan zijn tekentafel en ontwerpt het speelgoed dat nu Twickto is geworden. Hij legt het ook meteen vast bij de notaris. Het idee blijft 20 jaar lang in de kluis liggen, maar is nooit helemaal uit Gert-Jans gedachten.
Tot 2015. Dan wordt het nieuw leven ingeblazen door een zoon van Gert-Jan, Robin de Wilde. ‘’Ik bezocht enkele keren met mijn vader de Spielwarenmesse. En steeds constateerden we: er is niets vergelijkbaars op de markt. Ik zei: laten we er echt iets groots van maken. Dat is nu mijn ambitie”.

www.twickto.com

Contact

Ook samen betere zaken doen?


Ziet u net als wij toekomst in samenwerking en het leggen van verbindingen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.

Maak een afspraak met ons